סקירת טיפול פנים סלולותרפי טבעי מבית GERnetic

אחרי ריצה בין העבודה לבית, שם תמיד חיכתה לי ערימת כלים יפה שדאגו לטפח ילדיי הנופשים בחופש הגדול, שמחתי לקבל מייל מג'רנטיק עם הזמנה לטיפול פנים המבוסס על ביולוגיה תאית יישומית לריפוי העור באמצעות הזנת התא.

הגעתי לאתי אליהו, קוסמטיקאית ותיקה ואהובה, המטפלת בנשות עפולה והעמק למעלה מ- 30 שנה.

"עשית פעם טיפול ג'רנטיק?" שואלת אותי אתי, "הטיפול אצלנו שונה, אנחנו בג'רנטיק לא 'מוציאים שחורים', אלא נותנים לעור את הכלים לנקות את עצמו וכך השחורים מתמוססים ומתפנים מהגוף בדרך טבעית. כל המסכות מבוססות ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט".

האמת זה מאוד מתכתב עם דרך החיים שלי, אני קרובה מאוד לטבעונות כבר שנתיים ותמיד מחפשת דרכים קרובות לטבע כדי לשפר את עצמי, בכל התחומים. לא ידעתי שכל כך קרוב אליי יש קוסמטיקאית המטפלת ב-GERnetic.

אתי מיד התחילה בניקוי, הניחה תכשיר להמסת קומודונים  אחריו פילינג להסרת שכבות העור והחספוס. קצת שורף, (אבל זה טוב, סימן שזה עובד ואת התוצאות ראיתי בסוף הטיפול).

התחלנו עם מסכת ה- Hydra Gerמסיכת הזנה חדשנית למניעת אובדן לחות מהעור. ההידרה ג'ר אנטי דלקתית ופועלת יפה על יובש.

לפני כל מסכה שהניחה הסבירה על תפקידה ומדוע היא בחרה דווקא אותה להניח על פניי, שיתוף בתהליך חשוב בעיניי והרגשתי מאוד בטוחה בידיים של אתי.

וכך היא ערמה מסיכה אחר מסיכה, מורידה אחת ומיד מורחת את הבאה, הכל תוך כדי מסאג' פנים מהנה.

לקראת סוף הטיפול התפנקתי במסכה מאוד מיוחדת ומרגיעה- מסכת הוג'טל של ג'רנטיק

נכון שאני נראית כאן כמו מומיה, אבל תאמינו לי, אין דבר יותר מרגיע מלהיות עטופה כך ולתת למרכיבים לעבוד. מסכת וג'טל מכילה סובין, לימונית, לבנדר, B קומפלקס ועוד מינרלים רבים.

הסובין מרגיע את העור ומאזן את האדמומיות, הלימונית מעניקה זוהר וחיוניות, וכל החוויה של ההתנתקות מדיטטיבית (בהמשך אתי עטפה אותי עוד), כך שכבתי לי נטולת פלאפונים ומחשבות, נותן לוג'טל לעשות את שלה.

למדתי הרבה על הגישה הטיפולית של GERnetic ואהבתי. יצאתי מאתי כולי בהיי, עם כוחות חדשים להתמודדות עם המשך החופש הגדול. עור הפנים היה חלק ונעים יותר. (בתמונה אני בסלפי, ללא איפור, לקראת סוף הטיפול).

לא יודעת איזו דודה אמרה לי, כשהייתי ילדה, ש"בשביל להיות יפה צריך לסבול" (נדמה לי שזה היה בערב נשי משותף של תלישת שיער בסוכר!!), אבל בטיפולים של ג'רנטיק, נהניתי כל הדרך ליופי.

לקריאה עוד על GERnetic

לדף הפייסבוק של ג'רנטיק ישראל

  • הכותבת היתה אורחת ג'רנטיק.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments