התנסות בטיפול מתיחת פנים HIFU 3D בקליניקת "טל אסתטיקה"

בטח יצא לכן לשים לב שכל האינסטגרמיות מעל גיל 40 (ברור שאני גם!) מצטלמות כשהמצלמה נמצאת בזווית מלמעלה.

בכל הסיפור הזה אשם הסנטר שביחד עם הגיל התחיל קצת… לרצות לבקר את הצוואר, שמצידו פיתח כמה קפלים חביבים, ובצידי הלחיים, גם יש צניחה קלה, כך שצילום מלמעלה מסתיר את כל האזורים הבעייתיים ומשאיר רק את העיניים היפות, קצת אף וחיוך רחב (שמסדר הכול בחיים).

קפצתי לסניף עפולה של טל אסתטיקה- רשת קליניקות הידועה בטיפולי הסרת שיער בלייזר, העלמת קמטים, הצרת היקפים, טיפולי פיגמנטציה, טיפולי אנטי-אייג’ינג ומתיחת פנים ללא ניתוח.

כשהמטרה העיקרית היא קצת להרים, להצמיד, להדק ולמצק הכל מכל והכי חשוב לעשות את זה ללא התערבות כירורגית.

בקליניקה פגשתי את מאיה שצברג, מנכ"לית "טל אסתטיקה" שסיפרה לי כי עד גיל 40 עור הפנים של האישה מייצר בקביעות קולוגן ואלסטין, אולם (לצערנו…) החל מגיל 40 יש התמעטות בייצור הקולוגן והאלסטין, במילים אחרות: "הַיּוֹם קָצֵר וְהַמְּלָאכָה מְרֻבָּה, וְהַפּוֹעֲלִים עֲצֵלִים, וְהַשָּׂכָר הַרְבֵּה, וּבַעַל הַבַּיִת דּוֹחֵק…" ואיך אפשר עם השביתה הזו שגורמת לצניחה חופשית?

לשם כך יוצר מכשיר HIFU 3D המבוסס על טכנולגיית האולטרסאונד החודרת לשכבות האפידרמיס העמוקות, מתמקדת בחיזוק וכיווץ סיבי הקולוגן והאלסטין ובהמשך לייצור מחודש של סיבים אלו שתפקידם, למעשה, להחזיק את עור הפנים (כמו השרירים את הגוף), סוג של חדר כושר לעור הפנים.

פולסים, כמעט בלתי מורגשים חדרו לעורי ו"העירו" את מעטפת הסיבים לחזור ולהחזיק את עור הפנים במקומו. את הטיפול ביצעה רותי סלוק החביבה, שבזכות הנעימות שלה הטיפול היה מהנה ובסופו היא הניחה על פניי מסכת בד קרירה ומרגיעה.

את התוצאות האמיתיות של הטיפול ניתן לשזוף רק כחודש וחצי אחריו, אבל הרגשתי במיצוק ובהשפעה מדהימה על עורי.

אני ממליצה על סדרת הטיפולים הזו לפני ארוע חשוב, בר מצווה או חתונה של הילדים וגם פשוט כדי להיראות טוב ולהמשיך לשמוע את ההתפעלות המהנה כשאת מכריזה בקול על גילך.

לאתר טל אסתטיקה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments