תיירות עין זיוון

המקוםדבר ראשון כשמגיעים לעין זיוון מרגישים את הקור מכה בפנים, נושמים עמוק ואז אפשר להנות מהנוף, המרחבים והצבעוניות הרגועה.

בשבוע שעבר הוזמנתי לסיור עיתונאים ובלוגרים בקיבוץ עין זיוון. במהלך האירוח נהננו מהיינות המשובחים של יקבי רמת הגולן, מהקייטרינג הבשרי והכשר של "אסדו ברמה אחרת" ומידיהם המיומנות של צוות המטפלים המוכשרים של אולה נוטי (מומלץ לשדרוג כל ארוע).

במקום יש 3 דרגות אירוח:

  • חאן 4×4 עונות: מקום פשוט וזול המספק לינה בלבד, מתאים לתרמילאים החונים ללילה במהלך טיול ג'יפים/ אופניים.
  • לינה כפרית משפחתית: חדרי צימרים הכוללים מטבחון טלוויזיה ופינת מנגל בחצר.
  • בקתות: בעיצוב כפרי עם ג'קוזי, סאונה בתוך הבקתה, פלזמה ומגוון פינוקים. בקומה השניה של הבקתה ניתן להלין 2 ילדים ויותר.

הלנים בלינה כפרית ובבקתות מוזמנים לארוחת בוקר ישראלית בחדר האוכל המעוצב והנקי.

חדר אוכלמצאנו מקום לישון, מה הלאה?

ברגע שהחנתם את הרכב בקיבוץ עין זיוון, הרכב יכול לנוח. רוב הפעילויות המיוחדות קיימות בתוך הקיבוץ, במרחק צעדים ספורים זה מזה. מפליא אותי מאוד כיצד הצליחו כ- 70 חברי קיבוץ להקים מערך כזה של הדדיות ושיתופי פעולה ויוזמות כה מגוונות ומרתקות.

על בוסתן בראשית, אתר לקטיף עצמי המשופע באטרקציות לילדים ובכלל מקום אידיאלי למשפחות, כבר כתבתי והרחבתי בפוסט זה.

דה קרינהחוויה כייפית מספקים טיולי התומקארים של טרקטורוני עין זיוון. טיול שטח בנהיגה עצמית (על הנהג להיות בעל רישיון נהיגה). בליווי מדריך שועטים בתוך מסלול טבע ונוף, ביקור בנקודת הגבול עם סוריה, בבית המטכ"ל הסורי הנטוש, דרך כרמי הענבים, ומטעי התפוח והדובדבן. הטיול סוחף ומשחרר משהו בנשמה.

הגענו עד לכאן, לא נטעם שוקולד משובח? במרכז המבקרים "דה קרינה" ניתן להנות מסדנאת שוקולד או אפילו להירגע עם כוס שוקולדה חמה ופרלינים טעימים בבית הקפה של "דה קרינה".

בהטביקב בהט הסמוך, יקב בוטיק משפחתי, ניתן להנות מכוס יין משובח בזמן שהילדים עסוקים בסדנאת יין בה הם מעצבים תוית יין אישית לבקבוק יין (תירוש…) משלהם.

מלבד הפעילויות המגוונות הללו שהן בתוך הקיבוץ, בסביבת הקיבוץ ישנם מגוון מסלולי הליכה יפים, אני ממליצה שלא לוותר על תצפית עמק קונטרה בה ניתן להשקיף על  נוף משגע וגם על הפארק הוולקני, אטרקציה תיירות ולימודית המדמה הרי געש וממחישה באמצעים פירוטכנים את הפעילויות הוולקנית והגיאולוגיות. אם הגעתם בערב, תוכלו להנות מאורות הפארק הוולקני.

קונטרה

מסלול חדש שהוכשר לאחרונה הוא "עין מוקש"  או  בשמו החדש "עין זיוון", בריכה עגולה הנמצאת בשולי הכפר הצ'רקסי עין זיוון שעל שמו נקרא קבוץ עין זיוון.

הבריכה נמצאת בשוליו של שדה מוקשים (זהירות, לא לצאת מהגדר) ומכאן בא לה השם "עין מוקש". לאחר שנים ארוכות בהם מטיילים רבים הגיעו למקום תוך סיכון חייהם, חיל ההנדסה של צה"ל פינה חלק מהמוקשים, גידר את המקום והפך את הדרך ואת הבריכה למקום בטוח לטיול. בחדר האוכל ישמחו להסביר לכם איך להגיע לכל אחד מהאטרקציות השונות.

תהנו ואל תשכחו כובע, צעיף ומעיל כי קר בגולן!

לפרטים והתאמת חופשה כולל כל אפשרויות הבילוי: 04-6993612

 WWW.ENZIVAN.CO.IL

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

2 Comments

  1. קארין

    2 בינואר 2013 at 11:17

    תודה!
    ממש פרטת את כל האפשרויות!
    ואהבתי את דה-קרינה!!

    1. לילך

      2 בינואר 2013 at 11:40

      דה קרינה מוסד מפורסם. אני מצטערת שלא קניתי
      עוד מהשקולדים שלה…
      מה שהבאתי נגמר מהר מדיי…

Leave a Reply