מלון מטיילים מטולה | Metulla Travel Hotel

הוזמנתי להתארח באחד ממלונות רשת מטיילים. הרשת מציעה מלונות בכמה אזורים הפרוסים בין הגליל המערבי לעליון, אהובים לתיור ומלאים באטרקציות: בקיבוץ גשר הזיו, קיבוץ אילון, מטולה וקיבוץ מלכיה.

בחרתי להגיע למלון מטיילים מטולה העירוני בשל מיקומו האסטרטגי המעולה לאמהות לילדים: קרוב מאוד למרכז קנדה ולצוק מנרה שבהם נהנינו עד אין סוף.

המועד היה גם הוא אידיאלי: חול המועד סוכות, חופש ארוך מאוד לילדים וגם להורים שהתעייפו מהסבב שלא נגמר של בישולים- כביסות- הפעלות…

מטיילים מטולה- הבניין

המלון מאוד בייתי ונעים. פקידת קבלה חמודה קיבלה את פנינו ואמרה לנו שבכל דבר אפשר לפנות אליה לקבלה שפתוחה עד 21:00 בלילה. גם מנהל המלון היה נגיש וזמין לענות לכל פנייה.

מול המלון יש חנות מכולת שפתוחה עד 22:00 בלילה וניתן להצטייד בה, חוץ מזה במטולה וסביבתה יש שלל מסעדות מעולות. אנחנו הלכנו לדג על הדן ושם היתה אווירה מעולה, נוף יפה ואוכל טעים (חלבי- דגים).

החדרים במלון מטיילים

למרות שהמלון ממוקם בתוך מבנה עתיק ששופץ ושודרג, החדר במטיילים מטולה רחוק מלהיות עתיק. החדר חדש, מרווח, מעוצב, נקי ויפה. הרצפה מרוצפת בפרקט וניכר שהחדרים חדשים ונקיים מאוד. בהכנסת מפתח החדר למיקום מיוחד- נדלק מזגן שהצליח לקרר/ לחמם את החדר בתוך דקה אחת. תאמינו לי שזה חשוב מאוד (בעיקר בחורפים הקפואים של מטולה).

במהלך חידוש המלון נתקלו האדריכלים באתגרים שונים, כמו מציאת פיר מתאים למעלית ועבודה על בניין כה ישן עד כי לא נמצאו שרטוטי ותוכניות הבניין המקוריות, אבל הם הצליחו במידה רבה.

מטולה

גם החצר נעימה וירוקה ואם לא יורד בדיוק גשם, אז אפשר להתפנק בפינות ישיבה חמודות.

בתמונה למעלה אפשר לראות את הסוכה הגדולה שנבנתה בחצר המלון לרגל חג הסוכות.

ארוחת הבוקר כללה מגוון דיי גדול של סלטים, אנטיפסטי, גבינות, חביתות, עמדת טוסטים בהגשה עצמית, מיץ ושתיה חמה. נהנתי מארוחת הבוקר במקום, בעיקר מהחופשיות שהרגשנו בחדר האוכל. לאחר ארוחת הבוקר חלק מהמטיילים נשארו לשבת בניחותה ולתכנן את מסלול הטיול שלהם. ממש החזקתי את עצמי שלא להתערב להם בשיחה ולהתחיל לתת להם עצות והמלצות 🙂

אתם מוזמנים לסיור יוטיוב במלון:

למרות היותו מלון קטן וחמוד, שמיועד ללינה, ארוחת בוקר ויציאה לטיולים בסביבה, המלון שומר על רמה גבוהה של אירוח, טיפוח וניקיון. לא לשווא המלון זכה ב- "מומלץ מפה" לשנת 2014.

בלוג תיירות

מלונות מטיילים מטולה רחוב הראשונים 52 מטולה, טל. 04-6883034

  • הכותבת היתה אורחת המלון.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. KARIN

    23 באוקטובר 2014 at 22:32

    לילך מקסימה!
    נהניתי ל"סייר" במלון, בזכות מילותייך ובזכות התמונות והסרטון. פשוט מקסים!

    1. לילך

      24 באוקטובר 2014 at 10:25

      תודה לך קארין הנהדרת!
      אני מאוד שמחה שאהבת, כיף לקבל תגובה שלך 🙂

Comments are closed.