חופשת קיץ זוגית במלון הבוטיק Oilve אקוודוקט החדש

אחת לכמה זמן כשכבר בא לי להרים ידיים נוכח הררי הכלים, הכביסות והמתבגרים הרעבים, אני מזעיקה את סבא-סבתא ויוצאת לחופשה שכולה בטן- גב.

בחופשה הזו אני לא רוצה לראות קניונים, מחשבים ובעיקר לא ילדים של אחרים. רק שקט, אוכל טוב וים.

כשהגענו למלון אוליב אקוודוקט במושב רגבה בגליל המערבי, התפעלתי מיופיו.

מלון אקוודוקט כולו "הוגה" כמו שאומרים הדנים כשהם מתכוונים למקום מלא חמימות, יופי, נחת ואושר. הוא מעוצב באופן נעים לעין, קלאסי אבל חדשני, פרקטי אבל רחב ידיים.

כיף להגיע למלון חדש, יש הרגשה של ניקיון ובוהק. הכל בטכנולוגיה הנכונה. למרות שהמלון חדש, אנשי הצוות במלון היו אדיבים ומיומנים, התנהלו כמו עובדים ותיקים וההרגשה הכללית היתה שהמלון בזרימה.

אמת המים היפהפיה שרדה מתקופת האימפריה העותמאנית וניצבת ממש בפתח המלון. "זאת האקוודוקט??!" שאלתי את אלי "ציפיתי למשהו יותר גבוה, היא… חמודה".

החדרים מעוצבים באופן עכשווי, מהמרפסת ניתן לצפות אל נוף הרי הגליל והבריכה, המיטה ענקית ונוחה באופן בלתי רגיל. ישנם גם מספר סוויטות במלון עם בריכה/ בריכת זרמים או ג'קוזי.

אחד היתרונות הנהדרים של המלון הוא שרובה של הבריכה מוצלת. פחות חשיפה לשמש- יותר בריאות. מסביב ישנם כסאות שיזוף ושמשיות. אני כמובן ממליצה ללכת לים. אנחנו ביקרנו בחוף שבי ציון הסמוך. כדאי גם לעשות טיול לאורך הטיילת בנהריה.

לטובת אלו שלא אוהבים להתניע את הרכב בחופשות, בערבים בלובי המלון מופיעים לעיתים זמרים אורחים.

קרוב למלון תמצאו את הספא של "סנדרין" עם חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני, ג'קוזי פנימי, סאונה רטובה, סאונה יבשה, בריכת זרמים והאט טאב. כרגע גם ארוחות המלון מוגשות בחדר האוכל של הספא, עד להשלמת בנייתו של חדר האוכל של המלון.

היתה חופשה נהדרת ומטעינת מצברים, כזו שאחריה יש אנרגיות טובות ♥

לאתר מלון Oilve אקוודוקט

Comments

comments

Powered by Facebook Comments