מעט מדיי, מאוחר מדיי- עולם הפלאס סייז באופנה הישראלית

מידות הפלאס סייז עשו דרך ארוכה, אבל עדיין ההרגשה שלי היא שמדובר ב"מאוחר מדיי, מעט מדיי".

מקום לכל סוגי היופי

אידיאל היופי של הבלונדינית הדקיקה, ואי נתינת מקום לכל סוגי היופי באשר-הם, עדיין כאן! כל זמן שאני רואה את אותה הדוגמנית בחמש פרסומות שונות, ואף דוגמנית שחורה באף פרסומת, אתקומם.

כל עוד אותן בלוגריות ביוטי מציגות ביוטי מסוג מסויים ואין מקום ומענה לבלוגריות בשלל צבעים, אתקומם.

אז היום, בניגוד לעבר, אפשר להשיג אופנה למידות גדולות, אולם היא בדר"כ מגיעה עם מחיר גבוה מהרגיל. הרשתות לא מחזיקות אופנה גדולה, אולי בקושי מידות בניים. ואם את גרה בפריפריה, נגזר עלייך לכתת רגלייך למרכז, שעתיים עד שלוש שעות נסיעה לכל כיוון.

קרן אונליין

דחקו אותנו לקרן אונליין. למקום שבו "לא ימצא ולא יראה", תקנו את הבגדים שלכן בחושך. הנה, המסך יאיר את דרככן.

כל עוד אין מידות גדולות לכל פריט, כדבר שבשגרה בקסטרו, רנואר, זארה, הוניגמן ופוקס, אל לנו לנוח על זרי דפנה!

יש לי חלום

בחלומי על גבי קטלוגים בישראל אני רואה שלל דוגמניות בשלל צבעים ומידות. אני מדליקה את הטלוויזיה ורואה שלל נשים שונות מפרסמות מוצרים שונים, אני פותחת אינטרנט וצופה בבלוגריות ויוטיובריות שחורות לצד לבנות.

ככה נראה גן עדן.

התמונה מתוך הפוסט "קבלו את הפרזנטורית החדשה של הוניגמן (אני)."

לא קשור כל כך- מחשבות על הוניגמן

עצוב לי שהוניגמן בקשיים. כדי להביע את תמיכתי, נכנסתי לחנות הוניגמן ואפילו יצאתי עם שלל יפה. חשוב לי שיהיו לי מזכרות מהם, אם הם יסגרו. זה מזכיר לי את הימים היפים של "טופר" ואת "ראש אינדיאני".

יש האומרים שבהונגימן לא השכילו לצעוד עם הזמן, להבין ולפעול במדיה החברתית.

בזמן שכל בעל עסק קטן היום יודע ומתאמץ בתחום של כתיבה שיווקית, קידום אתרים, פעילות עם מובילי דיעה, מובילי אינסטגרם, שיתופי פעולה עם בלוגריות ועם פאשניסטיות, הם העדיפו להעלים עין ולהמשיך לפעול במדיה המסורתית.

יש שאומרים שלא היה ניסיון כנה מצידם לתת מענה גם למידות גדולות ולא רק למידות ביניים ולדגמים שמתאימים למידות גדולות ממשיות.

בכל מקרה עצוב לי כשמותג אופנה ישראלית נסגר. אני מקווה שזה הפיך.

מזמינה אתכם להצטרף לסיפורים, טיולים, מחשבות ועוד  באינסטגרם @lilach de-paz
וגם בדף הפייסבוק של הבלוג @חפש את האישה

Comments

comments

Powered by Facebook Comments