מתנות וצעצועים לילדים: הלהיטים של חנוכה 2015

כשמתחיל להתקרר בחוץ או כשהמצב הביטחוני מעורער. אני שומרת את הילדים בפנים עם שלל צעצועים. שמחתי להגיע לתערוכת הצעצועים הארצית של "גטר צעצועים" לקראת חנוכה 2015 ולראות את כל המשחקים המרהיבים שהביאו לנו מעבר לים.

מלבד המותגים הרגילים כמו  דיסני, הלו קיטי, צבי הנינג'ה, פרוזן, צבי הנינג'ה, הלו קיטי, טינקרבל, מותג הבצק PLASTELINO ועוד

הגיעה לארץ עולה חדשה ומקסימה- "מאשה והדוב".

מאשה והדוב

האוכלוסיה הרוסית בארץ כבר מכירים את סרטי האנימציה היפהפיים על מאשה והדוב שבהם מתוארים עלילותיהם של מאשה הקטנה והשתלטנית השולטת בדוב החביב ובכל חיות היער.

ואני חושבת שגם הצברים יתאהבו בה. אני אישית נמסה כשאני רואה אותה. היא ממש "בלבוסטה" קטנה.

הצעצועים הנחשקים לחנוכה

את הבובה מאשה ניתן להשיג במספר גדלים וסגנונות, החל מבובה קטנטנה ועד לבובה דיי גדולה. ולצידה הדוב החביב עשוי כולו פרווה רכה.

היתרון בבובה הגדולה הוא שהיא עשויה בבד רך (לעומת פניה של מאשה הבובה הקטנה העשויות פלסטיק).

צבי הנינג'ה

פרקים של "צבי הנינג'ה" המשודרים בניקולאדיון וסרט הקולנוע הגבירו את הביקוש לדמויות ואביזרים סובבי הדמות. אביזרי מלחמה (עשויים ספוג) ומטפחות פנים כמיטב המסורת של צבי הנינג'ה. ישנו גם פריט לאספנים משגע שאני מניחה שהוא כבר "סולד אאוט".

צעצועי התפתחות לתינוקות

ולתינוקות המתוקים הביאו בגטר צעצועים את המותג playgro עם שלל משחקי התפתחות, שהיתרון המשמעותי שלהם (מלבד צבעוניות מסנוורת), הוא המחיר התחרותי והנמוך ביחס למתחרים בשוק.

מלחמת הכוכבים

אפשר לסיים בלי לדבר על "מלחמת הכוכבים"? את הדמויות של מלחמת הכוכבים רוכשים לא רק ילדים, אלא גם גיקים מביני עניין המתייחסים לדמויות אלו כפריטי אספנות לכל דבר ועניין.

בסופו של דבר, בתור אמא לילדים, המטרה שלי בחיים דיי ברורה: שיאכלו נכון אוכל בריא וטבעי, שילמדו ויעשו שיעורים, שיגדלו להיות אנשים טובים ומתחשבים והכי חשוב- שיתרחקו כמה שיותר מהטלוויזיה.

הטלוויזיה לדעתי גורמת להשמנה, ללמידת התנהגויות אנטי חברתיות וגם לעוד תחלואות. בגלל זה אני מאוד אוהבת צעצועים. הם מושכים את הילד לצאת החוצה (כדור, סקטבורד, חבל ועוד) וגם כאלו המפתחים את הדמיון ומספקים לו תעסוקה. חנוכה זו הזדמנות חגיגית להתחדש בצעצוע נפלא. אז תבלו!

ניתן להשיג: ברשתות הפנינג, ביג טויס, הפיראט, טויס אר אס וכפר השעשועים.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. אלון

    6 בנובמבר 2015 at 17:24

    איפה אפשר להשיג את מאשה והדוב?
    הקטנטונת שלנו מתה עליהם אבל לא הצלחנו למצוא את זה עד כה.

    1. לילך

      10 בנובמבר 2015 at 20:39

      בימים הקרובים מאשה והדוב יגיעו לחנויות.
      אם לא מצאתם עד אז, תכתבו לי בפרטי באיזו עיר אתם גרים
      ואבדוק עבורכם מה החנות הקרובה אליכם.

Comments are closed.