פסטיבל סולם יעקב, נסו לא לרקוד כשהמוזיקה מתחילה…

פסטיבל סולם יעקב, המתקיים במלון נוף גינוסר, התחיל מחלום של יהודית ומנחם וינוגרד, זוג עולים אנגלו-סקסים, שהגיעו לקיבוץ גינסור וחלמו להביא את התרבות, הססגוניות והמוסיקה לארץ.

הם הגיעו עם אנרגיות לתיקון עולם וחלומות של ילדי הירח, רתמו את כל המשפחה והחברים כדי להפיק את חלומם: פסטיבל מוזיקה, אליו מגיעים מדי שנה אלפי אנשים, נשים וילדים מגיל אפס! והחלום- כמו חלום יעקב וסולם- מתוך ערכי המוזיקה. כך נולד השם "סולם יעקב".

הפסטיבל מתקיים במתחם התיירות הפסטורלי והנקי של מלון נוף גינוסר, באווירת רוגע והרמוניה בצורה ייחודית וקסומה.

הגעתי למפגש חשיפה לעיתונאים ובלוגרים לפסטיבל המיוחד והקצבי. על מדשאות המלון היה פרוס מתחם אוהלים ענק, במדשאות הירוקות של המלון התקיימו סדנאות, פעילויות והופעות חיות. מוזיקת פולק וקאנטרי אמריקאית, אירית, אירופאית וישראלית, מסורתית ומקורית.

בלובי מלון גינוסר ניגנו בכל פינה, בשלל סגנונות והרכבים, הרגשתי לרגע שחזרתי לשנות השבעים!

סדנאות ריקוד, יוגה, טאי- צ'י, ריקודי עם אמריקאים, סלסה, ריקוד הודי יצירתי, פולק וקאנטרי אותנטי עכשווי, יצירת בובות ותיאטרון, מופע ג'אגלינג, דוכנים ואוהל צ'אי ודוכני אוכל ו…מה לא!

לילדים יש סידור עם סדנאות יצירה רבות, לאוהבי הספרים- דוכן של ספרים יד 2 בשיטת "שוק קח- תן", לצעירים, למי שרוצה לרקוד, ליהנות ומי שרוצה לטבול במים יכול לקפוץ לבריכת המלון או לחוף הכנרת הצלול של גינוסר.

הפסטיבל מגוון מאוד ומתאים לילדים, להורים, לסבים ולסבתות כאחד. בנוסף לכך, הפסטיבל בנגישות מלאה לנכים, עם אפשרויות לינה בבית ההארחה בנוף גינוסר, בצימרים רבים באזור, או בקמפינג במדשאות המותאמות לכך.

כדאי להביא כסאות נמוכים או שמיכות לישיבה בחוץ. בתשלום נוסף ניתן ליהנות מטיפולים הוליסטיים.

כשחזרתי מהפסטיבל הרגשתי שמחה. האנרגיה המדבקת והמרגשת של האנשים הביאו לי אושר ♥

בדצמבר יתקיים מועד חורף של הפסטיבל, במלון גינוסר וכדאי להתעדכן ולהגיע!

לאתר פסטיבל סולם יעקב

Comments

comments

Powered by Facebook Comments