קרם פטנט חדשני מבית Avène להפחתת פגמים בעור בוגר

באמת חיכיתי להגיע לגיל ארבעים. בעיקר כדי שאנשים יפסיקו להתרשם מה"בייבי פייס" העגולות והילדותיות שלי ויתחילו לקחת אותי יותר ברצינות!

אבל יש דברים שלא משתפרים עם הגיל. נקבוביות פעורות, פגמים וצלקות שנותרו מגיל ההתבגרות. כל אלו דברים שמאלצים אותי להתרחק משימר כמו מאש (ואני מאוד אוהבת שימרים!)

כל התכשירים שיש בשוק כיום, מיועדים לעור צעיר ואינם מתחשבים בייחודיות של עור בוגר, אבל, לאחרונה, שלחו אליי השקה חדשה ומאוד מעניינת מבית Avène הצרפתית (בבעלות פייר פברה).

טריאקניל אקספרט

טריאקניל אקספרט מיועד להפחית ולטשטש את הצלקות, הסימנים והפגמים בעור בוגר. הרכיבים הפעילים בקרם טריאקניל אקספרט:

  • Diolenyl פטנט חדשני (שהוגש בימים אלו לאישור פטנט) של מחלקת המחקר והפיתוח של חברת התרופות הצרפתית פייר פברה, המבצע פעולה משולשת סלקטיבית, להפחתת אדמומיות והפחתת מראה של פגמים/כתמים.
  • X-Pressin פטנט נוסף (שהוגש בימים אלו לאישור פטנט) של חברת פייר פברה. רכיב הפטנט מסייע להפחית "ראשים שחורים" והחלקת מרקם העור.
  • Retinaldehide מסייע להפחתת הסימנים שנותרו על העור ומעניק תכונות אנטי אייג'ינג לעור.
  • מים טרמליים של Avene בעלי תכונות ייחודיות להרגעת העור.

להשלמת הטיפול, כדאי לפני שימוש לנקות את עור הפנים עם מים מיסלריים לעור שמן הנוטה לפגמים ורק אח"כ למרוח את טריאקניל אקספרט, רצוי לפני השינה, היות ואסור להיחשף לשמש לאחר מריחת הקרם. המים המיסלריים מסייעים להקטין את כמות השומן העודף (הסבום) הודות לרכיב ה- Monolaurin*. הפורמולה פותחה על מנת למזער סיכויים לתגובה אלרגית והמוצר משפר עור שמן ועור הנוטה לפגמים. המוצר לא כולל אלכוהול וללא פראבן.

הניסיון שלי עם טריאקניל אקספרט ומים מיסלריים של אוון

זה ממש קטע מוזר, אבל שבוע לפני שהמוצר הגיע לידיי. הסתכלתי במראה וממש התפללתי למשהו כזה.

כבר לאחר 2 לילות שימוש ברצף בתכשיר הרגשתי בהבדל משמעותי בעור הפנים. הצלקות איבדו מה"חדות" שלהן והפכו ליותר מטושטשות. הפנים תפסו מתיחה יפה ואפילו סימנים אדומים של קומפרוז- הפכו לאדומים פחות, כך שהמראה הכללי של העור היה יותר אחיד.

אל תדאגו, עדיין אין לי פני חרסינה כמו הדוגמניות במגזינים, אבל שמעתי, שאפילו להן- אין! אבל העור נעים ורך ונראה יפה. בשילוב מייק אפ- אפילו דיי קרוב לחלק!

עם המים המיסלריים יותר השתעשעתי. לא יודעת, זה כיף ומרענן לנקות את העור בצהריים מזיעה ולכלוך דמיוני או אמיתי. בנוסף העור נראה כו"כ נקי אחריהם, שזה קצת ממכר…

לקריאה נוספת על המים הטרמליים ממעיינות אוון ועל מותג הדרמו קוסמטיקה Avène

ניתן להשיג בסופרפארם ובבתי המרקחת.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments