תאילנד בישראל- ספא וילג' בחמת גדר

spa village hotelלחורף יש תיירות משלו ואטרקציות משלו- מסעדות טובות, מלונות חמימים ומעיינות טרמומינרליים, מוסיפים רומנטיקה ומוציאים אותנו מהפוך.

הוזמנתי לסקר את המעיינות החמים של חמת גדר ואת מתחם הספא וילג'.

בעמדת הקבלה קיבלנו שקית ובה חלוק רחצה ומגבת ליום האירוח, מפתחות ללוקר אישי, סבון ונעלי אצבע במתנה. אני עדיין ממליצה לכם להביא את נעלי האצבע שלכם, כי כשכל נעלי האצבע במתחם לבנות- קל מאוד להתבלבל. רצוי להצטייד גם בשמפו ומסרק.

בכניסה למתחם, ליד המלתחות, ישנה מרפסת עם כסאות ושולחנות עגולים, פינת קפה ותה מצויידת בכל סוגי תה הצמחים שתרצו וגם חלב טרי לקפה. מרפסת זו אמורה להיות גם מרפסת עישון, אבל בפועל אנשים עישנו גם ליד הבריכות.

חמת גדר

2 מפלסים ובהם 2 בריכות עגולות מלאות במים טרמומינרליים 42 מעלות, כשבעליונה יש נקודות ג'קוזי ובתחתונה זורם מפל נחמד. בסביבות השעה 13:00 בצהריים נפתח בר המשקאות שבמפלס העליון.

איכויות הבריאות של המים הטרמו- מינרליים ידועות משחר ההיסטוריה. המינרליים שבמים טובים לשיכוך כאבי גב, לבריאות העור, לבעיות מפרקים ויש אומרים שאפילו לבעיות עיכול.

הכניסה לספא וילג' אסורה לילדים ויש בכך יתרונות של שקט. אם תגיעו מוקדם אולי תספיקו ליהנות משיעור מדיטציה שמתקיים על הדק שליד הבריכה.

מעיינות טרמומינרליים

מלון ספא וילג

כמה אפשר לצאת ולהיכנס לבריכה? תביאו אתכם ספר, עיתון או משהו לתעסוקה. אפשר ללכת לראות את הנחל היפה שבתמונה למעלה (הכניסה אליו מהשער שליד הסאונה הפינית).

חבורה של חמש נשים פטפטו לידי. המילה "תאילנד" נשמעה בלי סוף מכל עבר, יפה כאן בספא וילג'. מקום שהייתי ממליצה לזוג ותיק להגיע אליו או לחבורת נשים ליום כיף של בנות.

אתן מוזמנות…

לאינסטגרם שלי http://instagram.com/lilachdepaz

הצטרפ/י לרשימת התפוצה כדי לקבל עידכון על פוסטים חדשים בדף הבית בצד שמאל למעלה

או חבב/י את דף הפייסבוק שלי

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. דנה

    6 בינואר 2015 at 15:00

    הסתובבתי המון במיזרח מפלי מים ומים הם דברים המרגיעים את הנפש.

    1. לילך

      6 בינואר 2015 at 15:11

      לא חשבתי על זה, אבל יש בזה הרבה.
      זרימה של מים טומנת בחובה הרבה כוחות,
      גם ביהדות מאמינים בזה ומשתמשים במקווה, בנטילת ידיים ובכוח המים.

Comments are closed.