השוואה בין חנויות און ליין: 1 item, קסטרו ודלתא במבצעי ה- SHOPPINGIL

שופינג איי אייללגוגל היה רעיון מדליק. לתת חשיפה למבחר חנויות ישראליות און ליין. גוגל עשו כבר את כל העבודה הקשה: את הריכוז של הפרוייקט, את הבחירה של הבלוגריות והיוטיובריות המתאימות, את המינהלות, את ההשקה, את הבאזז. התפקיד של החנויות היה "לספק את הסחורה" ולצאת עם מבצעים באמת משתלמים, כאלו שיתחרו במחירים של איביי, עלי אקספרס ואמזון, בפועל- רק חלק מהחנויות באמת באו עם מבצעים אטרקטיביים.

נתנו לכם הזדמנות, למה לא לקחת אותה בשתי ידיים?! האתרים שכן יצאו עם מבצעים טובים- גרפו מכירות יפות ביומיים הללו, אלו שגם ידעו לשלוח מוצרים איכותיים ובצורה מכובדת- יזכו גם ללקוחות חוזרים.

קיבלתי מגוגל שוברים בהם עשיתי חלק מהקנייה שלי במסגרת ה- shopping il. החל מחצות החלו הבעיות. חלק מהאתרים לא פעלו כמו שצריך ועל חלקם ניכר העומס. אני כבר יודעת שבשנה הבאה אני אלך לישון טוב, אתן להם להתארגן בשקט ואבדוק מה קורה רק בבוקר.

SHOPPING IL

ערכתי השוואה בין החנויות: 1 item, דלתא וקסטרו. בין הפרמטרים הנבדקים:

  • המשלוח- איך עטפו את החבילה? האם זרקו הכל לשקית אחת או שאולי ארזו בקרטון מסודר? האם יש מדבקה עם לוגו האתר או שהשקית חצי אנונימית? מה עם זמן הגעת המוצר? האם החבילה הגיעה יום אחרי (כן, היה מצב כזה) או רק אחרי כחמישה ימים?
  • המחיר-  האם הוא באמת זול ומשתלם או שבעוד חודש מעכשיו מבצעי סוף העונה יאפילו על המחיר הזה בקלות?
  • תקינות הבגדים- האם הבגד הגיע שלם או שהיה בו פגם?
  • האיכות-  האם הבגד מזכיר משהו שנמכר בשוק? מה עם הגימורים שלו? האם מישהו טרח לבדוק את הבגד לפני שהוכנס לשקית או שהוא הגיע עם חוטים נושרים, מיני חוטים קשורים ולא קשורים?

התוצאות והמסקנות:

השוואה בין חנויות אופנה

האתר 1 item קיבל אצלי פחות נקודות גם בשל תפירה לא איכותית, מארז מרושל בשקית וגם עקב החזרת פריט פרום. חשוב לציין שניתן לשלוח בחזרה לאתר והם שולחים פריט חדש או לחלופין נותנים זיכוי לפריט חדש, ומי שאוהבת טרנדים ופחות אכפת לה מגימורים יכולה בהחלט להתחדש.

קסטרו איבדה דירוג בשל המחיר היקר והלא אופייני למחירים און ליין (150 ש"ח עבור חולצה), יש לציין שבימי מבצעי SHOPPING IL המבצעים בקסטרו לא היו אטרקטיביים כלל. ולא, 30% הנחה על מעילים זה לא מספיק. לפעמים אנשים רוצים להתחדש במשהו פשוט.

בדלתא הפתיעו אותי לגמרי לטובה. לרגל השופינג איי אייל, שילמתי על מארז של 5 חולצות בסיס 70 שקלים (במקום 100 שקלים), כשהגיעו החולצות נדהמתי לגלות שמלבד 2 חולצות בסיס היו במארז גם סוודר אחד ובנוסף עוד 2 חולצות קצת יותר מיוחדות. הבגדים הגיעו ארוזים כל אחד בנפרד וכולם בקרטון נקי ומסודר, עם שליח עד לבית, בדיוק יום למחרת ההזמנה.

  •  הדירוג נעשה על בסיס נסיון אישי שלי ורשמים אישיים שלי.

אתם מוזמנים…

הצטרפ/י לרשימת התפוצה כדי לקבל עידכון על פוסטים חדשים בדף הבית בצד שמאל למעלה

או חבב/י את דף הפייסבוק שלי

 

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. קארין

    22 בנובמבר 2014 at 22:31

    מידע שימושי וחשוב! לגזור ולשמור!

    1. לילך

      23 בנובמבר 2014 at 7:44

      תודה, קארין היקרה!

Comments are closed.