יום האישה הבינלאומי במלון הבוטיק וילה כרמל בחיפה

מלון הבוטיק וילה כרמל הוא מלון חמים ורומנטי המוקם בפינה שקטה ונסתרת בלב מרכז הכרמל בחיפה. המבנה בעל היסטוריה מפוארת, הוקם בשנות ה- 40 ואפילו פולה ודוד בן גוריון נמנו על אורחיו של המלון.

בחוץ ישנם פינות ישיבה מוצלות ונעימות ובפנים ריהוט בסגנון עיצוב יוקרתי.

יום האישה הבינלאומי במלון הבוטיק וילה כרמל בחיפה

אורנית שטרית מנהלת והבעלים של מלון הבוטיק וילה כרמל הזמינה את נשות התקשורת של חיפה והצפון ליום ייחודי ומפנק לרגל יום האישה הבינלאומי. את היום פתחתי עם העיתונאיות והבלוגריות המקסימות בארוחת בוקר מפנקת במסעדת הבראנצ'ה הממוקמת במלון וילה כרמל בניצוחו של השף אורן בן הרוש.

יום האישה הבינלאומי

לאחר מכן התקיימה הרצאתו של עמירם קאופמן מאמן בכיר בתחום הקריירה בנושא  "שבע השגיאות הקטלניות שאסור לכן לעשות בניהול הקריירה שלכן".

אני הבנתי את ההרצאה של עמירם בכך שלכל אדם יש ייעוד (=קריירה), אם יש לאדם כמה כישרונות בתחומים שונים- עמירם ממליץ לפתח את כל הכישרונות ולעסוק בכמה דברים. אם חשבתם שבינוניות מפיקה משהו, אז כן, היא מפיקה משהו, אבל בינוני. ההצלחה הגדולה קיימת בהצטיינות, אם אתה לא מסוגל להצטיין עדיף בכלל לא לעשות והכי חשוב- נתינה. לתת משהו לקהילה ללא תמורה, לפעמים מביא את התמורה הגדולה ביותר בעקיפין, או אפילו ככה לנפש, להרגשה שעשית טוב.

וילה כרמל חיפה

אחרי ההרצאה הלכתי להתפנק במניקור ובלק בצבע פיסטוק אצל ולרי החמודה, נהניתי לי בשמש החיפאית עם לימונדה קרה וצחוקים. מלון וילה כרמל מאוד רומנטי ואני ממליצה להגיע אליו בזוג, להתפנק בארוחת בוקר ובמסאג' טוב.

לסיום קיבלנו פינוקים מחברת LAVIDO (בקרוב פוסט סקירה!), הזמנה למכון היופי של עידן חדש, וקינוח במסעדת "שלו ביער" טבעון.

בין נשות התקשורת שהשתתפו: מיכל ירון, רחלי בן גלים, חגית הורנשטיין, רונית קיטאי, ליאור מרום, מיקי שוורץ, דינה רפאל, שרה איקו, מורן קרמין, עדנה קרפיס, אנאבל אהרוניביץ שיר פרסקו ואני לילך דה-פז 🙂

תודה רבה לסמדר סלומון, למאיה גרינר ולאורנית שטרית על יום האישה מושלם ♥

וילה כרמל רחוב היינריך היינה 1, חיפה  טל: 04-8375777

Comments

comments

Powered by Facebook Comments