חופשת חורף ומלונות ב- Hotelscombined

תמיד כשיש לי בחירה בין עוד תכשיט או שמלה לבין חופשה, ספא או מלון, אעדיף ללכת על חופשה. ההנאה שלי מחופשה נמשכת הרבה יותר זמן וחשובה לי בכל כך הרבה מובנים.

היעד המועדף עליי בארץ הוא ללא ספק ים המלח. אני מסוגלת להיות במים במשך שעות. אבל אני לא בררנית. חופשה בכל מקום בעולם תספק אותי 🙂

הדבר היחיד שמעצבן אותי זה תהליך הבחירה והשוואת המחירים ולפעמים עד שאני מוצאת משהו ומחכה להתייעץ עם בן זוגי, פוף! אין מקום יותר.

חופשת חורף ומלונות ב- Hotelscombined

באחד מתוך אינספור תכתובות הדואר המגיעות לתיבת המייל שלי, שמעתי על על אתר Hotelscombined – אתר בינלאומי שמשווה מחירי מלונות, שזכה שנה שנייה ברציפות בפרס היוקרתי בקטגוריית "מנוע חיפוש המלונות המוביל בעולם" בתחרות World Travel Award ומועמד גם השנה לפרס בקטגוריה זו.

אם הוא זכה בקטגוריית חיפוש המלונות, החלטתי שאני מוכנה לבדוק אותו.

השוואת מחירי מלונות וחופשות באינטרנט

אתר נוח לשימוש, מחולק לקטגוריות, לפי יעד, לפי תאריך ועם אפשרות לסמן "אין לי תאריך מדוייק", (תמיד הקטע הזה של תאריך עצבן אותי באתרים, לפעמים אנשים גמישים בתאריך ולפעמים סתם מתעניינים במחיר באופן כללי, אז למה לבזבז זמן על סימונים מיותרים?).

האתר בינלאומי וזמין ב- 40 שפות. אני פרובינציאלית גאה, אותי מעניינת רק העברית, ושיהיה ממשק פשוט ומסביר גם לחסרת סבלנות כמוני.

בלוגרית תיירות, מלונות

רבע שעה מאוחר יותר כבר מצאתי מלון במחיר טוב. עכשיו צריך רק לבדוק את התאריך עם המשפחה. ילדים קטנים זה קל, את בוחרת עבורם, אבל בני נוער זה כבר סיפור אחר. יש להם דיעות, רצונות, העדפות חופשה משלהם ובכלל בתאריך הזה יש להם מבחן ובתאריך ההוא טיול, אני פותחת יומנים ומתפללת שלא יתפסו לי בינתיים את הדיל…

לכניסה לאתר Hotelscombined

Comments

comments

Powered by Facebook Comments