חופש אמיתי בספא וילג' ♥ חמת גדר

לפעמים נדמה לי שאנחנו בעבודה כל החיים. גם ביום חופש, היכולת להתנתק מוטלת בספק, או במידת חוזקה של הבטרייה בנייד שלנו.

השבוע בחרתי להתנתק באמת.

גם המיקום- ספא וילג' חמת גדר היה אידיאלי כמקום לשקט נפשי וניתוק סביבתי.

בכניסה לספא קיבלנו שקית בד ובתוכה: חלוק, מגבת ונעלי ספא. את החלוק והמגבת ניתן להחליף בחדשים במהלך השהות בספא. ומפתחות ללוקרים שבתאי ההלבשה.

מוזיקה נעימה נשמעה ברחבי הספא, כזו שאני אוהבת, בדגש על שנות השמונים ומיטות שיזוף לבנות בעיצוב ראטן עם מזרונים נוחים חיכו לנו שנפרוס עליהם את גופנו העייף.

העיצוב של הספא יפהפה (תאילנד!!) והמים נהדרים ומפנקים- מים טרמו מינרליים עם מגנזיום המעולה לגוף ולבריאות.

כל שנה בחורף, אני ובן זוגי מגיעים לספא וילג'. אפשר לומר שזה אחד המקומות האהובים עלינו. צוות המטפלים במקום מהטובים בארץ וכל טיפול ניתן בהשקעה, יסודיות ומקצועיות.

האוכל במסעדת הבלו בר טעים, טרי ומבוסס על שפע ירקות, סלטים ודגים. המטבח מוגדר חלבי- צמחוני, אולם מצאתי בו גם מנות טבעוניות רבות.

בין מבחר המנות, ממה שאני זוכרת היתה בטטה מוקפצת חלומית, ספגטי בשמנת, דג סלמון בתנור, שומר אפוי, חצילים, סלט סלק, סלט כרוב עם פלחי תפוח ובוטנים, חומוס בייתי (מרגישים), שלל סלטים ירוקים, תוספות.

שולחן עמוס בקינוחים: סברינות, עוגות גבינה, פאי שוקולד, פאי אגוזים, עוגת שוקולד חמה ופינת קפה ותה.

גם בספא ישנה פינת קפה עם שולחנות עגולים, כורסאות וכריות, נוף משגע, כמה סוגי תה צמחים, קפה ומקרר חלב. למעשה, זהו הספא היחיד שביקרתי בו עד היום והגישו בו גם חלב סויה לטובת הטבעונים! שאפו על ההתחשבות!

יפים ויפות הסתובבו ברחבי הספא בחלוקים לבנים, קראו עיתון, טבלו במים ו… מה זה? לפטופ?!

הגדילו לעשות שני גברים שהביאו עימם לפטופ(!) ועבדו (?) האם אני היחידה שמיישמת את מדיניות ההתנתקות? נכון שאם כבר לעבוד- אז בנוף כזה, אבל הכי טוב זה להניח לעבודה, להיכנס למים החמימים ולתת לטבע לעשות את שלו…

לאתר Spa Village

Comments

comments

Powered by Facebook Comments