מתנה לחופש הגדול

צילום: לבנת סדן
http://thebeautynews.blogspot.co.il/

מכיוון שאני מנויה על גלוסיבוקס וגם קיבלתי את קופסאת יוני במסיבת העיתונאים, יש לי קופסה אחת להעניק במתנה לאחת מקוראות הבלוג הנאמנות. בכוונה אני לא מפרסמת יותר מדיי את הפעילות (פרסמתי רק באתר המעולה מבצעים והגרלות), כדי שיהיה לכן יותר סיכויי. כדי להיות הוגנת גם עם אלו שאין להן חשבון בפייסבוק, הפעם הפעילות תתקיים באתר.

מה עליכן לעשות כדי לזכות?

לבעלות פייסבוק- לסמן לייק בדף הפייסבוק של אתר "חפש את האישה".

מתחת לפוסט זה להשאיר תגובה איך אתן מתכוונות להעביר את החופש הגדול, טיפים, רעיונות, תיכנונים ומחשבות- הכל יתקבל בשמחה!

התגובות בפוסט זה באופן חריג ישארו ללא מענה, אבל, לבעלת התגובה שתתפוס אותנו, ישלח בדואר רשום קופסאת הגלוסיבוקס של חודש יוני.

ניתן להשתתף עד תאריך 5/7/12. הודעה לזוכה תישלח במייל והיא תתבקש לשלוח לנו את כתובתה. אם פנייתנו לא תיענה לאחר שבוע, תיבחר זוכה חדשה.

בהצלחה וחופש נעים!

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

  1. ויגי

    25 ביוני 2012 at 15:38

    אני מתכננת בחופש לסדר את הבית פיקס- כמו פסח , עם העזרה של הבנות והרבה פירגונים מצידי, לנקות להם ראשים ( אחרי שהגן והביה"ס נגמר- זה הזדמנות כשהחברות לא נמצאות לידם) לצאת עם הבנות שלי לבריכה ולהשתדל שזה יתלוה בהרבה כיף – כמו בבוקר מנקים – ואח"כ יוצאים, או הזדמנות להכין איתם עוגיות – הן נורא נהנות מזה, גם ארוחת ערב בפארק זה מאוד נחמד שכשיש ביה"ס צריך לישון מוקדם כי למחרת צריך לקום מוקדם, אפשר לעשות איתם המון דברים שלא עולים הרבה כסף. בהצלחה לכולם.

  2. אלינור צדקה

    25 ביוני 2012 at 22:43

    בחופש הזה אני הולכת להירגע מהיומיום העמוס ולהנות באמת מכל רגע!! לראות את הטוב בכל דבר ולתת לעצמי להשתגע ולהתפרק!!
    אני מתכננת לנסות קורס גלישה !! משו מיוחד ושונה ואני מציעה לכולם להתנסות בדברים חדשים!!
    וכמ כל חופש ים בריכה קניון סרטים ואטרקציות רבות!!

  3. יהלה

    27 ביוני 2012 at 16:02

    בינתיים אני מעבירה את הזמן בפנטזיות על טיולים לחו"ל, למרות שנראה שהסיכוי שבאמת אטוס הוא קטן. וכשאני אומרת פנטזיות, אני בעצם מתכוונת לתכנונים מדוקדקים, כולל חיפוש טיסות, מסלולים, מסעדות נבחרות, אתרי שופינג והופעות. בשבועיים האחרונים הספקתי לבדוק את מקסיקו, ארה"ב, איטליה, ספרד, תאילנד ואנגליה.
    מתברר שהחלטתי שהעובדה שאני לא טסה לחו"ל לא אמורה למנוע ממני לתכנן טיסה שכזו! מומלץ… (או שלא – מומלץ לטוס באמת!)

  4. טליה

    1 ביולי 2012 at 20:50

    בחופש הגדול אצליח בגדול בהשרדות בעיר הגדולה. אנצח את הג'וקים הגדולים שיפלשו לדירה, אחזה בהם בבעתה עד שינפחו את נשמתם או שאם הם לא יעשו זאת בכוחות עצמם, אאחוז בנשק יום הדין, הלא הוא הספריי או כפכף מזדמן.
    בחופש הגדול אתגבר על החום הבלתי נסבל ואמשיך בהליכות בחוץ של כשעה ויותר על מנת לשמור על הפיגורה.
    אשרוד מול רעש של : מכוניות, סירנות, מערכות סטריאופוניות, צעקות, נביחות, יללות ועוד …כל זאת, בלי להגיע לבית משוגעים! אשרוד עם פיח באוויר ולכלוך ברחובות,
    מול גירויים של אוכל משמין, אשמור על גזרה נערית, מול פיתויים של פרסומות וחלונות ראווה, לא אקנה עשרות זוגות נעליים ולא אגיע למינוס בבנק, אשרוד מול חיזורים של גברים ישראליים מצויים, אחזיק מעמד באוטובוסים עמוסים לעייפה, בדוחק ויזע..
    אוי אמאל"ה ג'וק..
    סתםםםםם 🙂

  5. יש לנו זוכות!!! | Cherchez la Femme

    5 ביולי 2012 at 9:36

    […] אתן מוזמנות להנות כמונו משלל התגובות המרתקות בפוסט "מתנה לחופש הגדול" […]

Comments are closed.