סבתא קנתה בגד ים

סיפרתי לבת שלי שסבתא קנתה בגד ים משגע מליה לונדון. היא התגלגלה מצחוק, כאילו סיפרתי בדיחה ממש מוצלחת. "סבתא?! בגד ים???!!!".

"לא הבנתי מה מצחיק!", נזפתי בה, "גם לאנשים מבוגרים מגיע לשחות עם בגד-ים אופנתי וליהנות מהחיים".

אפשר לסלוח לה, היא עוד לא בת 16 וחושבת שהחיים נגמרים בגיל 40. אז כולם מצטרפים לבית אבות או לפחות עסוקים 24 שעות בניסיונות כושלים (וגם כמה מוצלחים, יש!) של עשיית בושות לנכדות ולבנות המתבגרות שלהם.

למה במדינה שלנו נשים שחצו את גיל הארבעים- חמישים כבר לא נחשבות?

הרבה תאוריות נכתבו על קידוש העלומים במדינתו הקטנה, אבל אני חושבת שזה בגלל שאנשים כאן יותר מדיי שטחיים. מסתכלים על החיצוניות ולא סופרים את הפנימיות של האדם.

בלוג אופנה
(קרדיט צילום: לוריאל פריז חו"ל)

לאחרונה שמעתי שסוזן סרנדון בת ה- 69 נבחרה להיות שגרירת היופי החדשה של מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי L’ORÉAL PARIS. גם שאר שגרירות היופי של לוריאל פריז כג'וליאן מור, נעמי ווטס ובלייק לייבלי ולארה סטון, הינן נשים הידועות לא רק בשל מראן, אלא גם בזכות אישיותן המיוחדת.

סוזן סרנדון מוכיחה כי גיל הוא רק מספר והחיים לא מפסיקים כשמגיעים לגיל מסוים, למעשה סרנדון מצהירה את ההיפך ואומרת כי "אני מחכה להיות מבוגרת יותר, לשלב בו איך שאת נראית הופך לפחות ופחות מעניין ומה שאת זה מה שחשוב".

בתור פעילה חברתית, זוכת אוסקר, אמא, קריירת משחק מכובדת עם קלאסיקות כמו "תלמה ולואיז", "מעריצה צמודה" ו"מופע הקולנוע של רוקי" וזכיה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסרט "גבר מת מהלך", יש לסרנדון הרבה אישיות להביא עימה.

כל זאת בזמן שבביצה המקומית שלנו בוחרים להחליף דוגמנית עם אישיות מיוחדת כאיילת זורר, בליווי תירוצים מביכים. גולברי ביאסתם.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments