חוכמת האמהות

חלי גורסוי מציגה את האתר

השבוע השתתפתי באירוע ההשקה של פורטל האמהות החדש "נוטריפדיה" מבית נוטרילון שהתקיים בסינמה סיטי. את האירוע הפיקה והנחתה הבלוגרית חלי גורסוי, בעלת הבלוג 2BMOMMY.

הרשת היום מוצפת בעצות ומידע רב בכל הקשור להריון, לידה וגידול תינוקות. כיצד תדעי שעצה שניתנה לך באינטרנט נכונה ובטוחה לתינוקך?

נוטריפדיה הוא פורטל שיתוף תוכן שמשלב בין חוכמת האמהות וחוכמת המדע. מצד אחד יש לך שיתוף של עצות מפי אמהות ומצד שני העצות נבדקות ע"י אנשי מקצוע. למעשה גולשת מעלה טיפ לאתר נוטריפדיה, ורק אחרי שהטיפ נבדק ע"י אנשי מקצוע רפואיים בכדי לוודא שהוא אכן נכון, מדויק ולא מזיק בשום אופן לאם או לתינוק, הוא יגיע לאתר.

עם השנים חברת טבע וחברת נוטרישה, יצרנית נוטרילון, צברו מאגרי ידע רבים ויש לרשותם צוות נרחב של אנשי מקצוע רפואיים שיוכלו לדייק את המידע שמועלה לרשת ולסנן אותו על מנת שכאשר אמא אחרת תחפש את המידע הזה ברשת ותגיע לאתר נוטריפדיה, היא תוכל לדעת בוודאות ובביטחון, שיש סוג של תעודת אחריות להמלצה הזו ושבאמת אפשר לסמוך עליה במיוחד כשמדובר בדבר היקר לנו ביותר – הילדים שלנו.

במידה והמידע שישלח ע"י אחת הגולשות, יהיה לא מדויק, צוות האתר יעדכן את הגולשת בעדכון שערך לתוכן ויפרסם אותו. את הטיפים צוות מטעם נוטרילון ימיין ויפיץ במקום הנכון.

את התכנים תהיה אפשרות לשתף, לעשות לייקים ולצפות בתכנים וטיפים של כל אחת מהגולשות.

ככל שאמהות ישתפו יותר טיפים, כך הן יקבלו מתנות מנוטרילון אחרי כל שיתוף של 10-20-30 טיפים ויתווספו לרשימת הטיפריות המובילות באתר. כך שאם אתן בלוגריות וחשוב לכן לקדם את הבלוג שלכן, כדאי לכן לשתף באתר כמה שיותר טיפים.

חוץ מזה המתנה הכי גדולה זאת הזכות לתמוך ולייעץ לאמהות אחרות ולתרום מנסיונך.

 את מוזמנת להגיע לתערוכת בייבילנד שתתקיים בין התאריכים 23-25.10.12, לביתן של נוטרילון ולקבל מתנות אישיות ומדליקות לתינוק.

לאתר נוטריפדיה באמצעות הסמארטפון או בכתובת : http://www.nutripedia.co.il

צילומים: מרב רביץ,  bellybook

Comments

comments

Powered by Facebook Comments